Wycieczka klas IV-VIII

W tym roku klasy starsze zaplanowały dwudniową wycieczkę do Łodzi. Po trzech godzinach podróży dotarliśmy do Muzeum Kinematografii, gdzie mieliśmy zaplanowane zajęcia o efektach specjalnych połączone z projekcją fragmentów filmów. Tutaj bardzo wyróżniła się klasa IV, pan prowadzący był pod wrażeniem ich wiedzy. Potem spotkaliśmy się z przewodnikami: panią Martą i panem Adamem, którzy poprowadzili nas po najciekawszych zakątkach Łodzi i opowiedzieli o jej historii. Rozpoczęliśmy od Księżego Młyna, przez Manufakturę, aż po spacer ulicą Piotrkowską. Pogoda była bardzo słoneczna, więc trochę byliśmy zmęczeni. Kolejnym etapem naszej wycieczki było Centrum Nauki i Techniki EC1 mieszczące się w nieczynnej elektrowni. Po zwiedzeniu ekspozycji i obejrzeniu panoramy Łodzi z tarasu widokowego udaliśmy się do hotelu. Po obiadokolacji i małych szaleństwach odpoczywaliśmy, bo kolejny dzień zapowiadał się równie ciekawie. Po śniadaniu przemieściliśmy się do Orientarium, gdzie czekali edukatorzy, którzy poprowadzili nas przez najnowocześniejszy w Europie pawilon poświęcony faunie i florze Azji Południowo- Wschodniej. Tutaj uczniowie także wykazali się dużą wiedzą, odpowiadając na wcale niełatwe pytania. Ostatnim punktem wycieczki był Park Rozrywki Mandoria, tutaj każdy mógł znaleźć coś dla siebie, były kolejki górskie, ogromny okręt wirujący nad portem, karuzele, pływające tratwy i wiele, wiele innych atrakcji. Zmęczeni, ale szczęśliwi wróciliśmy do Złotnik, gdzie czekali na nas stęsknieni rodzice. To były dwa dni, które na pewno na długo zapamiętamy!